Moje Pierwsze Paznokcie Hybrydowe - Zestaw Startowy od Firmy Semilac

Zestaw:
    Mój pierwszy zestaw do hybryd ,,Semilac Individual" zakupiłam na stronie www.semilac.pl . Kosztował on 198zł. Znajdziecie w nim wszystko czego potrzebujecie do zrobienia hybryd:
- Lampa UV LED 24W
- Bazę Semilac 7ml
- 5 mini lakierów Semilac 3ml
- Top Semilac 7ml
- Cleaner Semilac 50ml
- Aceton Semilac 50ml
- Bloczek Polerski Semilac
- Waciki Bezpyłowe Semilac 250szt.
- Striper Semilac
- 2 pilniki Semilac
Uważam, że zestaw ten jest bardzo dobrą inicjatywą dla początkujących oraz bardziej zaawansowanych. Jestem z niego bardzo zadowolona i z całkowitym przekonaniem mogę go polecić.
                                                           Zdjęcie z mojego instagrama

Lampa UV LED 24W
   Jest to lampa, którą znajdziecie w zestawie ,,Semilac Individual" ,który ja posiadam.
Jest to niezwykle lekka i ergonomiczna lampa. Posiada 2 czasy utwardzania 30s i 60s. Na planszy poniżej możecie zobaczyć czasy utwardzania dla tej lampy. Dodatkowo posiada ona czujnik uruchamiający lampę po umieszczeniu w niej dłoni i wyłączający po wyjęciu. Lampa ta posiada typowe dla niej ułożenie diod LED w łuk. Prawidłowo ukierunkuj do siebie lampę podczas wykonywania stylizacji - tak, aby na wszystkie płytki paznokcia światło UV padało równomiernie.


Moje pierwsze paznokcie hybrydowe:
    Zostały wykonane kolorem 022 Mint od Semilaca i Pyłkiem syrenką z firmy Indigo. Jeżeli mam być szczera myślałam, że wykonywanie hybryd jest o wiele trudniejsze, a okazało się banalnie proste. Dzięki szybkiemu czasowi utwardzania mojej lampy wykonanie ich nie zajmuje dużo czasu, więc radzę wam zaoszczędzić trochę więcej pieniędzy i kupić lepszą lampę, która będzie szybko utwardzać lakiery, ponieważ dzięki temu zaoszczędzimy nasz czas, który potem możemy przeznaczyć na coś zupełnie innego. Jeżeli jesteście ciekawi jak wyszły moje pierwsze samodzielnie wykonane hybrydy zobaczcie zdjęcie poniżej:


Podsumowując, bardzo polecam firmę Semilac i jej zestawy wszystkim, ale najbardziej zwracam się do początkujących. Nie kupujcie lakierów i lamp z podejrzanych stron, ponieważ możecie zrobić krzywdę sobie i waszym paznokciom. Kupujcie ze sprawdzonych stron, nie mówię żebyście kupowali je koniecznie z Semilaca, ponieważ jest wiele innych bardzo dobrych firm takich jak: Neonail, czy Provocater. Ja wybrałam Semilaca, ponieważ najbardziej przypadł mi do gustu i większość kosmetyczek korzysta z tej firmy. Zachęcam was do czytania następnych postów, które pojawią się na blogu już za niedługo. ❤

P.S Chciałam jeszcze podkreślić, że zestaw i wszystkie rzeczy, o których pisałam i wystąpiły one na zdjęciach zakupiłam sama i zdanie na ich temat wyrobiłam sobie używając ich.
Tworząc ten post posługiwałam się informacjami ze strony www.semilac.pl , jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat ich zestawów i pozostałych produktów gorąco zachęcam do odwiedzenia ich strony.😉

Komentarze

  1. O Semilac'u krąży dużo opinii odnośnie uczuleń ;-) Sama dość często sięgam jednak po tą firmę i również mam o niej dobre zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda krąży bardzo dużo opinii, że semilac uczula, jednakże ja robiąc sobie paznokcie, moim koleżanką oraz osobą z rodziny jeszcze nie spotkałam się z żadnym uczuleniem. Moim zdaniem uczulenia pojawiają się dopiero wtedy kiedy źle nałożymy lakier, zalejemy skórki itp.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty