Back to School #2 - Przybory Szkolne

Hej! Dzisiaj przychodzę do was z drugą częścią serii Back To School, a konkretniej z przyborami szkolnymi. Bardzo was przepraszam, że ten post pojawia się tak późno, ale miałam problemy z przesyłką od strony https://papierowo.pl . Paczka przychodziła mi bardzo długo około 2 tygodnie i kiedy już przyszła okazało się, że znajdowały się tam rzeczy których nie zamawiałam. Chciałam złożyć reklamację, ale uznałam, że nie ma to sensu, ponieważ bałam się, że znowu ten proces będzie bardzo długo trwał i nie chcę robić zamięszania, gdyż niektóre rzeczy przyszły dobre, a ich potrzebowałam. Bardzo zawiodłam się na tej firmie i już nigdy więcej nie złożę na niej zamówienia. Oczywiście dostałam e-maile z przeprosinami. Napiszcie mi czy wam też przytrafiły się takie sytuację. A teraz bez zbędnego przedłużania przejdźmy do tej milszej części posta :)
Moje zakupy robiłam w kilku sklepach stacjonarnych oraz internetowych a oto one :

1. Empik:
  • Czarny Spiral Notebook rozmiar: B5 150 kartek. Posiada 3 przegrody i jest w kratkę,
  • Kołozeszyt z jednej z trzech serii Paperdot, które wypuścił w tym roku Empik, ten akurat jest z tej w flamingi. Jest w rozmiarze B5, posiada 4 przegrody i jest w kratkę,
  • Kołozeszyt z serii w piórka. Jest rozmiaru B5, posiada 4 przegrody i jest w kratkę. Bardzo podobają mi się serie wypuszczone przez ten sklep i mam z nich jeszcze kilka rzeczy :)
  • Niebieski notes z czarno-białym zdjęciem jest w linie i naprawdę mnie urzekł,
  • Segregator w flamingi. Jest rozmiaru A4 i jest zrobiony z takiego bardzo lekkiego ,,plastiku", dzięki czemu będziemy go mogli brać ze sobą do szkoły,
  • Piórnik ,,szufladka" w flamingi. W tym roku pierwszy raz kupuję te piórniki i zobaczymy jak się sprawdzą. Możecie mi pisać czy u was się sprawdziły :)
  • Piórnik ,,szufladka" w ptaszki i kwiaty. Jest troszkę szerszy i krótszy od poprzedniego. Uznałam, że jeden mi nie starczy dlatego kupiłam dwa,
  • Pukka Pad w paski. Rozmiar A4, 200 kartek, 5 przegród, w kratkę,
  • Paperdot kołozeszyt odblaskowy róż. Rozmiar A4, 100 kartek, w kratkę,
  • Paperdot zeszyt w takie ,,hawajskie kwiaty". Rozmiar A4, w kratkę,
  • 2 wkłady Interdruk do segregatora w rozmiarze A4 po 50 stron w jednym. Różowy i pomarańczowo-niebieski w kratkę.


2. Sklep z nad morza, w którym były rzeczy z Empik:
  • 4 gumowe, pomarańczowe okładki na zeszyty w gwiazdki. Rozmiar A5,
  • 2 gumowe, niebieskie okładki na zeszyty w gwiazdki. Rozmiar A5,
  • Paperdot kołozeszyt w kropki. Rozmiar A5, w kratkę,
  • Paperdot niebieski zeszyt. Rozmiar A5, w kratkę,
  • Gumowy, różowy notatniczek, w kartkę.
3. Tiger:
  • Niebieska teczka polipropylenowa A4,
  • Czarny zeszyt z kolorowym układem okresowym pierwiastków w twardej oprawie. Jest on w linie A4,
  • Różowe karteczki samoprzylepne 100 sztuk,
  • 4 cienkopisy (niebieski, zielony, czerwony i fioletowy),
  • 4 zakreślacze (różowy, pomarańczowy, żółty, zielony)

4. Auchan:
  • 2 skoroszyty do segregatora A4. Różowy i granatowy,
  • 3 wkłady do segregatora Interdruk A4 po 50 stron (różowy, pomarańczowy, zielony),
  • Zakładki do segregatora 10 sztuk A4,
  • Blok biurowy Interdruk z wyrywanymi kartkami A5, 100 kartek, do kartkówek,
  • Zeszyt do nut Interdruk A5, 16 kartek,
  • Kołozeszyt niebieski A5, 120 katrek, 5 przegród,
  • Gumka z Auchana, w zielonej obudowie (używam jej co roku i jest naprawdę świetna),
  • 2 małe korektory w taśmie z profice. Idealne do piórnika. Czarno-zielony i czarno-różowy,
  • Większy korektor w taśmie, różowy z Auchana,
  • 5 moich ulubionych długopisów z PaperMate InkJoy 0,7mm,
5. Lewiatan:
  • Zeszyt Interdruk z lodem w kształcie arbuza, A5 60 kartek,
  • 2 czarne długopisy Bic Orange Fine Black, moje ulubione długopisy z Bic,
  • 2 niebieskie długopisy Bic Orange Fine Blue,
6. Świat Książki:
  • Kalendarz szkolny z flamingami, mały, lekki idealny do szkoły,
  • 4 cienkopisy Stabilo ( 2 zielone, fioletowy i różowy)

7. Sklep papierniczy:
  • Notes samoprzylepny Starpak, żółty, 100 kartek,
  • Nożyczki Stainless Steel, czarno-niebieskie,
  • 2 cienkopisy Stabilo, czerwone,
  • 2 cienkopisy Granit 970, granatowe,
  • 4 markery permanentne Huaying ( zielony, czerwony, czarny i niebieski),
  • Toma 2 zakreślacze fioletowe,
  • Toma 5 długopisów niebieskich w gwiazdki,
  • PaperMate InkJoy 4 długopisy niebieskie, 1mm,
  • 4 czarne, żelowe długopisy.
8. Biedronka:
  • Oxford niebieski zeszyt A5, 60 kartek w kratkę,
  • Interdruk złoty zeszyt w ananasy A5, 80 kartek w kratkę,
  • Szklany podajnik na taśmę z serii Kayet,
  • 4 taśmy ozdobne Kayet,
  • 6 magnesów Kayet,
  • 4 zakładki z pomponikami z Kayet,
  • Interdruk karteczki z podajnikiem.

9. Papierowo.pl
  • Interdruk 3 wkłady do segregatora A5, niebiesko-różowy, niebiesko-pomarańczowy i zielony,
  • Mini zszywacz Eagle,
  • Grand 4 paczki zszywek,
  • Taurus dziurkacz,
  • Maped zestaw geometryczny, elastyczny,
  • Bic 5 ołówków Evolution HB,
  • Bic Intensity 2 cienkopisy zielone,
  • Office Products 3 zakreślacze, różowy, zielony i żółty,
  • Donau zakreślacz niebieski, 
  • Stabilo 4 cienkopisy w kolorze morskiej zieleni, 
  • Exellent Office segregator w twardej oprawie, różowy, A4,
  • Teczka kopertowa polipropylenowa niebieska.

10. Plecaki:
  • Plecak Vans Realm Backpack White Ditsy- 149zł ze strony https://jeansoriginal.pl/marki/vans/plecaki-vans/?gclid=CjwKCAjwxJnNBRAMEiwA8X_-QQbIp6R6aglk1YFcVa8E9kbN0UnVWJ_Cil1wOwD-D0yfKslA1YAxGhoCrdwQAvD_BwE. Bardzo szybka dostawa, wszystko bardzo dobrze zorganizowane, plecak przyszedł w nienaruszonym stanie i z całą pewnością mogę polecić tą stronę.

  • Monnari różowa plecako-torba, świetnie nadaję się na dni, w których mamy mniej lekcji oraz na wycieczki :D


I to by było na tyle! 
Podobały wam się moje rzeczy do szkoły? Myślę, że jeszcze spokojnie znajdziecie je w sklepach.
Dajcie znać co wam się najbardziej podobało ;)
Piszcie nazwy swoich blogów, chętnie na nie wpadnę :D
Zachęcam do obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco.
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem. 
Pa <3


Komentarze

  1. Wow, so interesting haul! First part is great too, but this is amazing! Nice items, love it! You have so interesting blog and I like it.
    Follow for follow? Let me to know, on my blog.
    Hope see you soon. Have a nice day.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluje na segregator w miękkiej oprawie 😊 Nie mogę go nigdzie zdobyć... ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten, który przedstawiłam z Empika w flamingi. Jest bardzo lekki i nie niszczy się

      Usuń
  3. myślałam że tylko ja tak bardzo lubię zeszyty ze sprężyną
    zapraszam :)
    jesi-jesaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear! you have a fantastic blog, I really like it:)
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a great day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecak Vans jest śliczny.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne plecaki :) Widać, że jesteś przygotowana ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, so interesting, so nice!
    You have so interesting blog and I like it.
    Follow for follow? Let me to know, on my blog.
    Hope see you soon. Have a nice day.

    Fashion You

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zeszyty!

    M A R C E L I A (KLIK) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny plecak, ale też ekstra wyglądają te gumowe okładki i na pewno będą służyć na długo!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post, it’s so interesting.
    I really love your blog,it’s amazing!

    I'd love to follow for follow, I'm already following you.
    I colori dell'arcobaleno

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, uwielbiam takie zakupy :D
    Sama koloruję i co chwilę coś sobie dokupuję, także szkolne wyprzedaże były dla mnie zbawieniem :D
    https://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. You have a beautiful blog ♥
    I follow you, visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, kolorowy przybornik :) Super post.

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż do szkoły już nie chodzę to uwielbiam te wszystkie przyrządy :)
    Bardzo fajny post :) Pozdrawiam
    https://zyciewesterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty