Aplikacja Manicure Hybrydowego

1. Przygotowanie Płytki Paznokcia
  -odsuwamy lub wycinamy skórki
  - nadajemy kształt paznokcia przy użyciu pilniczka
  -płytkę paznokcia matujemy blokiem polerskim, a powstały pył usuwamy szczoteczką z miękkim                                                                              włosiem
  -odtłuszczamy płytkę cleanerem lub nakładamy primer bezkwasowy w celu poprawienia                                                    przyczepności ( więcej o primerze w następnych postach)
  -czekamy, aż płytka paznokcia wyschnie, a płyn wyparuje

Ważne! Przygotowanie płytki paznokcia jest niezwykle ważnym elementem robienia manicure hybrydowego. Róbcie to starannie i dokładnie, jeżeli chcecie, aby warz manicure trzymał się jak najdłużej.

2. Nakładanie Bazy
  -nakładamy cienką warstwę bazy na całą płytkę, zamykając również wolny brzeg paznokcia
  -utwardzamy w lampie ( czas naświetlania uzależniony jest od używanej lampy)

3. Nakładanie kolorowego lakieru
  -nakładamy pierwszą cienką warstwę wybranego lakieru i utwardzamy w lampie.
  -w zależności od tego jakie krycie chcemy osiągnąć, czynność powtarzamy
  -każdą kolejną warstwę lakieru utwardzamy w lampie 
                                          Ja wybrałam kolor 001 Strong White od Semilac 


4. Nakładanie Topu
  -nakładamy dowolny top ( może to być zwykły top, top mat, top no wipe itp.) i utwardzamy go
  -przecieramy powierzchnię cleanerem 
  

             Nie zapomnijcie po skończonym manicure odżywić waszych skórek oliwką!!!




                                   Tak prezentuje się mój skończony manicure hybrydowy ↓
        A jak wam poszło? Napiszcie mi w komentarzach czy moje porady były pomocne 💖
    Możecie także przesłać mi zdjęcia swojego manicure na email: paznookciowo@gmail.com
                   lub wstawić zdjęcie na instagrama i oznaczyć mnie @paznookciowo


                  Jak możecie zauważyć ja dodatkowo na moich paznokciach wykonałam                                zdobienie ,,marmrkowe". Jeżeli jesteście ciekawi jak wykonać to zdobienie zapraszam do                                         następnych postów, które pojawią się już za niedługo!!!

Komentarze

  1. Śliczne paznokcie :) Ciekawy post

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy sama nie robiłam sobie paznokci, zawsze oddaję się w ręce innych ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście od zawsze używam 'zwykłych' lakierów, bo boję się, że hybrydy bardziej niszczą paznokcie. Moje obawy są zbędne?

    https://nie--tylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem twoje obawy są błędne ;) Jeżeli dobrze wykonamy manicure hybrydowy nie zniszczy on płytki paznokcia, a dodatkowo jeszcze wzmocni (przynajmniej tak u mnie było).
      Jeżeli korzystamy z lakierów dobrych firm z naszym paznokciem nie powinno nic złego się dziać. Jeżeli chcesz wzmocnić i być pewna, że nic nie stanie się z twoim paznokciem polecam także bazę witaminową ;) Jeżeli nie chcesz zniszczyć płytki nie polecam bawić się z przedłużaniem paznokci, jednak hybryda sama w sobie ma naprawdę wiele zalet i moim zdaniem powinnaś spróbować manicure hybrydowego :D Jeżeli chcecie na ten temat uzyskać więcej informacji piszcie mi właśnie w komentarzach, ponieważ miałam w planach napisać właśnie tego typu post <3

      Usuń
    2. Poza dobrym nałożeniem hybrydy bardzo ważne jest również jej poprawne ściągnięcie ;-)

      Usuń
  4. Top No Wipe jest top'em "twardym" dlatego jeśli nałożysz go na hybrydę zamiast zwykłego topu może popękać ;) Ten top stosuje się przede wszystkim do zdobień pyłkowych (aby wcierać w niego pyłki) i ewentualnie na paznokcie żelowe ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uzupełnienie informacji, której nie rozwinęłam. Ja również pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty