Energylandia - Rodzinny Park Rozrywki w Zatorze

Dnia 18.08 wraz z moją rodziną wybraliśmy się na wycieczkę do słynnej Energylandii. Jeżeli jesteście ciekawi co na jej temat sądzę, serdecznie zapraszam!!!


Moim zdaniem Energylandia jest to miejsce dla każdego! Wszystko jest tam bardzo dobrze rozplanowane i nie ma do czego się doczepić. Na pewno nie będziecie się tam nudzić. Znajdzie tam się miejsce dla każdego, ponieważ park podzielony jest na 4 strefy:

  • Bajkolandia - ,,strefa, dzięki której nie tylko dzieci, ale i rodzice mogą przenieść się do krainy najwspanialszych bajek, korzystając z wielu pięknie stylizowanych atrakcji"                                Piękne karuzele, kolejki, zjeżdżalnie i wiele wiele innych atrakcji, które wprowadzają nas w niesamowity klimat. Uważam, że strefa dla dzieci jest naprawdę świetnie wykonana i przemyślana. Wszystko jest bezpieczne i nawet roczne dzieci wraz z rodzicami korzystają już z niektórych kolejek. Dużą zaletą tej strefy jest także to, że dzięki bardzo dużej ilości atrakcji nie ma tam dużych kolejek w niektórych miejscach nawet jest ich brak, dzięki czemu dzieci mogą skorzystać z większej ilości atrakcji.
  • Familijna - ,,to obszar przeznaczony dla całej rodziny. Wszystkie dostępne w tej strefie urządzenia są przeznaczone zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Królują tutaj atrakcje wodne, takie jak: spływ rwącą rzeką, strzelanie z armatek wodnych, czy spływ łódką po specjalnym, wodnym torze"  Jest to strefa idealna dla dzieci w wieku od ok. 8-13 lat oraz dla osób, które nie lubią ekstremalnych wrażeń. Również mamy duży wybór atrakcji ale przez fakt, że z nich może korzystać więcej osób sprawia, że kolejki są bardzo duże i w jednej musimy spędzić około 30 minut. Na szczęście ogromnym plusem parku jest to, że przed każdym wejściem do kolejki jest licznik ile około czasu trzeba czekać w zależności od liczby osób, jest to duże ułatwienie, ponieważ na bieżąco możemy sprawdzać czy kolejki się zmniejszają.
  • Ekstremalna - ,,strefa młodzieżowa, zwana także sektorem ekstremalnym to prawdziwe wyzwanie, pełne adrenaliny i szalonych przygód dla osób dorosłych oraz młodzieży. To tutaj znajdziecie najwyższe, najszybsze i najbardziej wymagające urządzenia"                                      Jest to strefa, która najbardziej przypadła mi do gustu. Jeżeli chcecie przeżyć przygodę życia i mieć co opowiadać wnuczką ta strefa jest dla was. Trzeba być naprawdę wytrzymałym aby móc skorzystać z tych atrakcji, tutaj nie ma miejsca na strach. Od tego obszaru oczekiwałam najwięcej i nie zawiodłam się. Jedynym minusem, także są kolejki, ale jeżeli ktoś jest cierpliwy nie powinno mu to przeszkadzać ( jednak ja nie należę do tych osób). Najbardziej podobał mi się tu Roller Coaster Mayan, jednak liczyłam na przejażdżkę nowością Speed Water Coaster, ale niestety był on jeszcze zamknięty, no cóż może następnym razem :)
  • Water Park - ,,idealne miejsce na upalne dni dla rodziców i ich pociech. Kiedy masz ochotę na chwilę relaksu lub doskonałą zabawę. 1800 m2 powierzchni basenowych, zjeżdżalnie, tropikalny klimat, bezpłatne leżaki i podgrzewana woda"                                                               Bardzo dobry pomysł twórców Energylandi. My trafiliśmy na bardzo upalny dzień i park wodny bardzo dobrze się sprawdził. Po kilku kolejkach bardzo dobrą alternatywą na zrobienie sobie przerwy była ta strefa. Przy basenach umieszczone były bary dzięki czemu w tym miejscu mogliście się schłodzić, zjeść coś, odpocząć, poopalać się. Do dyspozycji mamy 3 baseny: jeden dla maluszków tak zwany brodzik, drugi troszkę głębszy ze zjeżdżalniami wodnymi i trzeci najgłębszy, gdzie możemy swobodnie popływać, a także umieszczone w nim zostały bicze wodne, więc dodatkowo relaksujemy się w nim. 
  • Oprócz wszystkich stref dostępne mamy także widowiska i pokazy, sklepy i sklepiki oraz punkty gastronomiczne.
Uważam, że Energylandia jest bardzo dobrą alternatywą na spędzenie wolnego dnia wraz z rodziną. W tym miejscu możecie połączyć wypoczynek wraz z zabawą. 

                                                                      Mapa Parku
                                                                      
                                                                     Wejście Główne


                                                  A tu macie kilka zdjęć mojego autorstwa














Zdjęcia wybranych atrakcji możecie zobaczyć na stronie Energylandi  https://energylandia.pl
Ja chciałam moimi zdjęciami bardziej przybliżyć wam klimat tego parku. 
                                                                    💖💖💖
                                              A wy jaką strefę byście wybrali?
                                  Piszcie mi w komentarzach to bardzo motywuje.
                          Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco kliknij obserwuj! :D
                               A ty w jakim ciekawym miejscu byłeś w te wakacje?
                           Mam nadzieję, że spodobał wam się mój dzisiejszy post :)
         Dziękuję, że jesteście i że pod ostatnim postem było tyle miłych komentarzy 💗

Komentarze

  1. Energylandia jest super, bardzo do niej pojechać
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Energylandii już 2 raz nie dawno i uwielbiam to miejsce! Kocham wszystkie rollercostery ♥ To miejsce stworzone dla mnie hehe :D Bardzo fajny post, pytałaś u mnie o obserwacje. Wiec ja już teraz czekam na Ciebie :)
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym tam pojechać!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pojedziesz bo naprawdę warto. Na pewno zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  5. Miałam odwiedzić to miejsce w tym roku, ale niestety nie wyszło aż szkoda
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Ale może uda ci się w przyszłym roku ;) Ma być więcej atrakcji :D

      Usuń
  6. miałam jechać ze znajomymi, ale miałam pewne obawy, ale teraz mnie przekonałaś :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    https://zyciewesterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się przekonać cię. Na pewno zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  7. Ale świetna sprawa! Jeśli będę miała okazję na pewno odwiedzę, a może warto zaplanować wycieczkę. :) Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Energylandia to coś o czym słyszałam wiele razy już. To miejsce jest moim zdaniem bajeczne i chciałabym chociaż raz się tam wybrać. I sądzę ze spelnie to marzenie !
    Obserwuję !
    by-tala.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz i obserwację. Bardzo chętnie odwiedzę twojego bloga :D

      Usuń
  9. Super jest to miejsce, muszę się koniecznie wybrać, zostaje na dłużej łapaj suba ;*


    OdpowiedzUsuń
  10. super. też planuję się tam wybrać ze znajomymi. obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Chętnie zaobserwuję twojego bloga :D

      Usuń
  11. Super! Ciekawe miejsce, musze sie tam wybrac ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się spodobało :) Na pewno zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  12. Nigdy tam nie byłam, ale planuję jechać, bo Energylandia zapewnia mnóstwo atrakcji i dużo rozrywki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty