Back to school #1 - Kolory lakierów do szkoły

Witajcie w pierwszej części z serii Back to School. Uznałam, że rozpocznę ją postem związanym z tematyką mojego bloga, czyli paznokciami. Jeżeli jesteście ciekawi co dla was przygotowałam i kochacie tą serię tak bardzo jak ja, to
 Serdecznie Zapraszam!


1. Kolory Lakierów do Szkoły 

Niestety wracamy do szkoły i nasze paznokcie nie mogą już się za bardzo się odznaczać. Dlatego dzisiaj przygotowałam wam zestaw moich ulubionych delikatnych i neutralnych kolorów lakierów.

                                                             Lakiery Hybrydowe


  • Semilac 001 Strong White - Zdecydowanie mój ulubieniec. Piękna Biel, która nie daje na paznokciach efektu korektora. Mogliście zobaczyć ten lakier w poście o aplikacji manicure hybrydowego. Jeżeli jeszcze nie widzieliście tego postu, serdecznie zapraszam! http://paznookciowo.blogspot.com/2017/08/aplikacja-manicure-hybrydowego.html
  • Semilac 002 Delicate French - Bardzo delikatny i transparentny róż. Jest to przepiękny kolor, idealny do szkoły.
  • Semilac 003 Sweet Pink - Cukierkowy Róż. Jasny, bardzo dziewczęcy kolor. Osobiście bardzo kojarzy mi się z dzieciństwem, kolorem dla takich małych dziewczynek.
  • Semilac 032 Biscuit - Śliczny i delikatny róż. Bardzo podobny do wcześniejszego koloru 002, lecz ten bardziej wpada w biel.
  • Neess 7511 Pachnąca Magnolia - Bardzo jasny róż wpadający w biel. Kolor jest ciekawy i naprawdę piękny.
  • Exfashion 05. - Brudny Róż, który naprawdę przypadł mi do gustu. Niestety kolor ma dosyć słaby pigment i aby uzyskać pełne krycie musimy nałożyć 3 warstwy.
  • NTN PREMIUM 16. - Śliczny brudny fiolet. Mimo swojej bardzo niskiej ceny lakier jest bardzo dobrze na pigmentowany i świetnie wygląda na paznokciach.
  • Provocater 08 Beige Mouse - Klasyczna szarość. Lakier bardzo gęsty o wspaniałej pigmentacji. Jest idealny na jesień.
  • Provocater 12 Milky Caramel - Mleczny karmel. Także bardzo gęsty i wspaniale na pigmentowany. Śliczny kolor.


Lakiery Klasyczne

  • Golden Rose Ice Chic 04 i 14 - moja ulubiona firma lakierów klasycznych i ulubiona seria z tej frimy. Macie tu przedstawione dwa nudziakowe lakiery. 04 - czysta biel oraz 14 - caffe latte. 


  • The One Ball. Rose i Grey Moss - Lakiery z firmy oriflame. Mają dosyć dobry pigment i są okey jakościowo. Wybrałam kolor ball. rose - jasny łososiowo - różowy kolor oraz grey moss - szaro - niebieski kolor.



2. Czy w mojej szkole można malować paznokcie?

Tak w mojej szkole można malować paznokcie. Nauczycielom to nie przeszkadza, jednak wolą jak nosimy stonowane, jasne i delikatne kolory (takie jak wam przedstawiłam powyżej).
Uważam, że pod tym względem moi nauczyciele są naprawdę w porządku. Niektórym nawet podobają się nasze pazurki. Tak naprawdę to dlaczego miałoby im to przeszkadzać, nie rozumiem szkół w których się tego zabrania, przecież nauczyciele mają nas uczyć, a nie krytykować nasz wygląd. Jeżeli chodzi o wf to gdy mamy pomalowane, ale krótkie paznokcie, także nikomu to nie przeszkadza. Za to gdy zapuszczamy nasze pazurki lub je przedłużamy to po prostu zaklejamy je na tą jedną godzinę plastrami, aby nikomu nie zrobić nimi krzywdy i przy okazji oszczędzić sobie bólu w razie gdyby paznokieć się złamał. ( Mówiąc my mam na myśli mnie i moje koleżanki). Pod tym względem na prawdę lubię moją szkołę.

A wy:
- możecie malować paznokcie do szkoły?
- lubicie waszą szkołę?
- chcecie do niej wracać?
-lubicie serię back to school?
Na te wszystkie pytania możecie udzielić mi odpowiedzi w komentarzu. Piszcie też czy spodobały wam się moje propozycje kolorów lakierów do szkoły <3 Podawajcie nazwy waszych blogów, z chęcią na nie zajrzę :D

Komentarze

  1. W mojej szkole również pozwalają nosić kolorowe paznokcie, ale tylko delikatne i stonowane :). Super blog :)! Pozdrawiam :*! Wspólna obserwacja?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze znalazły się nawet lakiery z Oriflame. Bardzo je lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Kiedyś byłam konsultantką w tej firmie, ale skończyłam z tym. Jeżeli chodzi o lakiery to także je lubię, ale jednak wolę te z golden rose :D

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam sobie z Golden Rose lakier do paznokci z myślą o pedicure. :-) Kolor taki bardzo cukierkowy róż, z początku niezbyt mi się podobał, ale już na stopie wygląda bosko. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohohoho właśnie znalazłam bloga dla siebie! Właśnie zaczynam przygodę z paznokciami ! Obserwuję :>

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał ci się mój blog <3 Ja także chętnie odwiedzę twojego :D

      Usuń
  5. Śliczne te kolorki 😍
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear ! I love your blog ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle .Maybe we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze ch ialam isc do liceum, bo uwielbiam malowac pazurki, a w gizmnazjum jedyne co moglam nałożyć to bezbarwny lub nude :) Teraz można szaleć, ale i tak uwielbiam te neutralne kolorki :)
    Pytałaś o obserwację. Ja już to zrobiłam, czekam na Ciebie. :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne kolory lakierów podobają mi się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się :)
    P.S. gdzie u Ciebie jest opcja obserwacji? bo nie mogę znaleść :/

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Przycisk obserwacji jest po lewej stronie pod ,,O mnie"

      Usuń
  10. Do szkoły najczęściej wybieram hybrydy: 128 Pink Marshmallow, 127 Violet Cream oraz 135 Frappe :) Są delikatne, pastelowe, nie rzucają się w oczy, a paznokcie wyglądają na zadbane.
    Obserwuję :)

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tak te kolory są świetne, a zwłaszcza 135 Frappe :)

      Usuń
  11. Ja do szkoły zawsze malowałam na kolory zależne od nastroju, a to beżowe, a to czerwone, zielone :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze musze miec pomalowane paznokcie, więc bardzo odpowiada mi to, że w mojej szkole nie ma z tym żadnego problemu;)
    zakochałam się w kolorze 003 i 032 -cudowne!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki ;) Ja zawsze do szkoły maluje paznokcie na różowo :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie lekkie kolory jak te z semilaca
    Także preferuje zwykłe z GR

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiłaś mnie tym postem, więc dodaję do zakładek żeby nie zgubić :)
    właśnie poszukuję jakiejś hybrydy do szkoły :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolorki ^^ Pozdrawiam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne kolorki :0 W mojej szkole można malować paznokcie na bardzo delikatne odcienie; bęzowe, kremowe itp. O tak, zdecydowanie ja uwielbiam serię bts, ale wracać do szkoły to już nie koniecznie!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!
    I liked the post hehe very much. I followed your blog, please follow me back ?.

    A hug..

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w szkole można malować paznokcie, nawet na najbardziej rzucający się w oczy kolor, jednak ja najbardziej lubię kolor biały na paznokciach! http://dzejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nr 16 skradł moje serce, super post ;*
    Pytałaś o wspólną obserwację ja już i czekam na rewanż, buziaki <3
    https://meghanmegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW świetny blog i fajny post! Na pewno zajrzę tu jeszcze.
    pozdrawiam i zapraszam do komentowania, co byłoby dla mnie bardzo pomocne; justynaax.blogspot.com POZDRAWIAM!
    P.S obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi dear, you have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. W mojej szkole pozwalają nosić kolorowe paznokcie, ale ja wolę mieć stonowany kolor.
    Pozdrawiam
    Zuzanana

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post! Bardzo przydatny :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, great post dear! So great nailpolishes! These colors are amazing, so modern, attractive and beautiful! Like them a lot! You have great collection. I'm first time on your blog, and Like it a lot, so I follow you!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty